Uchwała Nr 41/2010/VI
Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie
z dnia 13 października 2010r.
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji rzeczowych składników majątkowych Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie.
Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 2 grudnia 2009r. o izbach lekarskich (Dz.U. Nr 219, poz. 1708) oraz uchwały nr 15/2008/V ORL w Szczecinie z dnia 27 lutego 2008r. w sprawie upoważnienia Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie do działania w imieniu Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie, Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie uchwala, co następuje:
§ 1.
- Powołuje się Komisję Likwidacyjną z zadaniem dokonania likwidacji zużytych, zbędnych
i nieużytkowanych składników majątkowych Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie
w składzie:
1) lek. med. Wiesław Kupiński-Przewodniczący Komisji,
2) mgr Agnieszka Niśkiewicz-Sekretarz Komisji,
3) dr hab. n. med. Cezary Pakulski-Członek - Komisja Likwidacyjna:
1)dokona przeglądu rzeczy pod względem przydatności ich składników do dalszego użytku oraz ustali ich przeznaczenie,
2)przeprowadzi likwidację rzeczowych składników majątku Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie przez pozbawienie ich cech użytkowości w terminie do dnia 31 grudnia 2010r.
3)sporządzi protokół likwidacyjny. - Z dniem zakończenia czynności likwidacyjnych Komisja Likwidacyjna ulega rozwiązaniu.
§ 2.
Wykonanie niniejszej uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji Likwidacyjnej.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Sekretarz Okręgowej Rady Lekarskiej Prezes Okręgowej Rady Lekarskiej
w Szczecinie w Szczecinie
dr n. med. Maciej Górski dr n. med. Mariusz Pietrzak