Uchwała Nr 59/2007/V
Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie
z dnia 24 października 2007r.
w sprawie wprowadzenia Regulamin Pracy Biura
Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie
Na podstawie art. 25 pkt 5) ustawy z dnia 17 maja 1989r. o izbach lekarskich (Dz.U. Nr 30, poz. 158 z późn. zm.) w związku z art. 104 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998r. nr 21 poz. 94 ze zm.) Okręgowa Rada Lekarska w Szczecinie uchwala, co następuje:
§ 1.
Wprowadza się Regulamin Pracy Biura Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2.
Wykonanie czynności związanych z wejściem w życie Regulaminu Pracy Biura Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie, o którym mowa w § 1, powierza się Dyrektorowi Biura Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie.
§ 3.
1.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z zastrzeżeniem ust. 2
2.Regulamin Pracy Biura Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie, o którym mowa w § 1, wchodzi w życie w terminie w nim określonym.
§ 4.
Z dniem określonym w § 3 ust. 2 niniejszej uchwały traci moc dotychczasowy Regulamin Pracy Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie, obowiązujący od
1 stycznia 2002r.